Bukan butuh diragukan kalau sepak bola ialah salah satu berolahraga yang disukai banyak orang di bumi, apalagi telah diucap bagaikan agen sbobet yang terpopuler di Indonesia. Nyaris di tiap negeri mempunyai aliansi sepak bola mereka tiap- tiap. Tetapi, negara- negara di Eropa sudah jadi kerajaan untuk sepak bola, di mana tiap pemeran sepak bola mau main di situ. Apalagi tim- tim besar Eropa semacam Barcelona, Manchester United, Juventus serta regu besar yang lain mempunyai fan based yang padat serta ekstrem di semua bumi.

Konsumen internet di Indonesia membuktikan perolehan yang penting semenjak Agen Togel serta saat ini sudah meningkat 2 hingga 3 kali bekuk sebab terus menjadi banyaknya data yang diperlukan oleh warga. Internet serta fitur teknologi pendukung membuat beberapa besar banyak orang di bumi, spesialnya di Indonesia, bertugas lebih efisien, kilat tanpa memahami jarak.

A megszólításkor érzett félelem legyőzése

A nőktől való félelem megszüntetése

Mindannyian ismerjük a 3mp-s szabályt. Nos, ez félmegoldás mivel az érzés nem tűnik el.

Csak elnyomjuk, és amit ha nem tudunk kontrollálni, negatívan befolyásolhatja az ismerkedés menetét. Ez a módszer amit megosztok veletek, ellentétben a 3mp-es szabállyal, nem elnyomja hanem megszünteti a megszólítás előtt érzett szorongásotokat. A módszer stabilizálja a vérnyomást és a szívverésed!

Bármilyen dolog okozza is, a stressz az stressz, lehet munkahelyi, vezetési, stb, de a mi esetünkben a lány megismerésének első lépéséből fakadó stressz.

A stresszt nem más mint a TEJSAV okozza. Ez a módszer ennek a feloldására szolgál. Az első rész az maga a gyakorlat a második pedig a mindset bekalibrálása, a gondolkodásmód, vizualizáció tökéletesítése, fókuszálás.

Első lépésként gondolj el egy helyzetet ahol rendkívül erősen érezted ezt a félelmet korábbi alkalmak során. Engedd hogy igazán valóságossá váljon, hogy érezd, képzeld el a helyzetet teljes valóságában.

Vegyél egy kis levegőt. Ha átlagos a tüdőkapacitásod akkor fele annyit, mint amennyit egy normál légvételnél szoktál. Ha atléta vagy vagy jógázol akkor csak a tüdőkapacitásod 25%-át, tehát negyedét.

Most tartsd a levegőt. Egy átlagos férfi 4-7 mp múlva elkezdi érezni a bennragadt levegő nyomásást. Engedd hogy átjárjon a fájdalom, olyan érzés ez mikor víz alá rántanak és megfulladsz. Hagyd hogy fájjon! Ez egy pánik helyzetet fog kiépíteni benned! Érezd ahogy éget! Félelmetes és stresszes érzés.

Tartsd addig amíg bírod, ( ezt szó szerint) és utána lassan és nyugodtan lélegezd ki. A kilégzésnek fontos, hogy nyugodtnak kell lenni, ne siesd el, relaxálj. Elérted a kívánt állapotot, mostmár lazíthatsz.

Lélegezz normálisan, hagyd hogy ki-be járjon a friss levegő. Ha kell vegyél egy-két nagyobb lélegzetet és utána normálisan lélegezz megint. Mosolyogj. Ez fontos.

Most mit érzel?

Van aki ettől megnyugszik, valaki feltöltve érzi tőle magát, készen áll cselekedni. Sok ember sok féle érzés, de egy közös. a félelem megszűnt. A stressz a feszültség és a szorongás eltűnt.

Megszabadultál a tehertől, aggodalom nélkül készen állsz az ismerkedésre. Ezáltal a gyakorlat által a nagy oxigén igényű félelem központját leblokkoltad az agyadnak. A módszer a szimpatikus-paraszimpatikus idegek működésének az egyensújozásáról szól. A növekvő széndioxid mennyiség a tüdődben, a növekvő tejsav szintet egyensújozza

Egyszerű és 100%-osan működik. Nem személyfüggő, mindenkinél működik mivel mindannyian így vagyunk teremtve.

Ezt a gyakorlatot végezd miközben elképzelsz egy szituációt, ahol előjön belőled az megszólításkor érzett félelem. A gyakorlatot 5X ismételd meg. Tehát a gyakorlatsorozat 6-10 percig tart csupán. Habár az 5 szakasz ugyan az a gyakorlat, mégis ahogy csinálod, egyre könnyebb és másabb lesz. Egy újfajta érzés kerekedik felül a testeden, magabiztosabban érzed magad, kiegynsújozott az energiaszinted. Csináld sokszor és egyre nagyobb irányítást szerzel az állapotod felett.

Érzed?

Egy nap csináld a gyakorlatsorozatot 2X.  3 napon belül túl leszel mindenféle múltbeli félelmeiden, stresszeden. Egy héten belül úgy fogod érezni mintha újjászülettél volna.

A módszert ismerkedés közben is használhatod. Ennek is megvan a magyarázata.

Képzeld el a lányt, akivel össze szeretnél jönni, de nem mersz odamenni hozzá a növekvő félelmed miatt. A növekvő fájdalom a stressz majd az ellazulás élménye, amit a gyakorlat nyújt, azt fogja éreztetni a tudatalattival hogy megbirkóztál a helyzettel, vége van, és már nem izgulsz.

Menj és próbáld ki élőben! Meglátsz egy lányt, akit megszólíthatsz, nagyszerű! De mikor ráveszed magad a szokásos félelmed előjön! Az agyad elkezd pánikolni hogy mit mondj, mit fog gondolni a lány stb. A szívverésed felgyorsul. Visszahőkölsz. És magadban azt mondod hogy “A francba!”.

Állj félre, vedd elő a telefonod és eközben csináld meg a gyakorlatot (a telefonnak semmi köze a gyakorlathoz, csak egy példa, hogy addig vmivel foglald el magad), a félelem eltűnik, készen állsz, mi másért mentél volna ki, ha nem azért hogy megismerkedj végre azzal a lánnyal?

Mostmár megszólíthatod, bármivel, az ismerkedés is a fejedben dől el. Használd!

Próbáld ki! Működik!

Összegzés:

1. Vegyél fél kapacitásnyi levegőt.

2. Tartsd addig amíg a fájdalom kibírhatatlanná válik.

3. Kilégzés közben mosolyogj.

4. Lassan lélegezz.

Érdekel még ismerkedési tanács? Mit mondj, hogyan csókold meg, mit csináljatok a randin stb.? Mindezt megtanulhatod az 3 napos Tanfolyamon.

Bevezető Tréning
2019.11.23.
Intenzív Tréning
2019.11.02.
Bevezető Tréning
2019.10.19.
Freiwill Ádám – Előadás és férfikör
2019.10.24.
Bevezető Tréning
2019.11.23.
Intenzív Tréning
2019.11.02.
Bevezető Tréning
2019.10.19.
Freiwill Ádám – Előadás és férfikör
2019.10.24.