Bukan butuh diragukan kalau sepak bola ialah salah satu berolahraga yang disukai banyak orang di bumi, apalagi telah diucap bagaikan agen sbobet yang terpopuler di Indonesia. Nyaris di tiap negeri mempunyai aliansi sepak bola mereka tiap- tiap. Tetapi, negara- negara di Eropa sudah jadi kerajaan untuk sepak bola, di mana tiap pemeran sepak bola mau main di situ. Apalagi tim- tim besar Eropa semacam Barcelona, Manchester United, Juventus serta regu besar yang lain mempunyai fan based yang padat serta ekstrem di semua bumi.

Konsumen internet di Indonesia membuktikan perolehan yang penting semenjak Agen Togel serta saat ini sudah meningkat 2 hingga 3 kali bekuk sebab terus menjadi banyaknya data yang diperlukan oleh warga. Internet serta fitur teknologi pendukung membuat beberapa besar banyak orang di bumi, spesialnya di Indonesia, bertugas lebih efisien, kilat tanpa memahami jarak.

Amikor közelítesz…

Amikor közelítesz, dőlj hátra!

Minden alkalommal, amikor lemész egy klubba, vagy bárba, lesz ott legalább 10 srác, akik már odamentek egy lányhoz és ragaszkodóak voltak.

Szemből közelítve, úgy, hogy szemtől szemben vagy a lánnyal, legtöbbször szembesítően hat, és rászorulóként tüntet fel. A férfiak ugyancsak hajlamosak előre hajolni, mikor úgy érzik, hogy szükségük van az elfogadásra. Mindkét dolog rászorultságot sugároz, ami nagyon nem vonzó.

Oldalról közelíteni, hogy szinte a vállad felett beszélsz, ki tudja javítani az első szempontot. A második szempontot, ami a bedőlést illeti, ki lehet javítani, egyenesen állással.

Lehet, úgy hangzok, mint édesanyád, de hallgass rám.

Az egyenes állás kijavíthatja, hogy rászorulónak tűnj, de ez még nem juttat előnyhöz. Fontos, hogy kissé dőlj hátra, mintha egy sportkocsi ülésén ülnél. Így csinálsz is valamit, ahelyett, hogy nem tennél. Magabiztosnak és közömbösnek látszódsz ahelyett, hogy csak nem rászorulónak tűnnél.

Kezdetben, amikor odamész valakihez, ne legyél túl közel, tartsd a távolságot 0,5-1 méter között. Állj egyenesen, próbáld azt képzelni, hogy egy fémkaró van hozzád rögzítve a nyakadtól a hátad alsó részéig. A cél, hogy ne legyél merev, de inkább legyenek a vállaid hátra eresztve, a mellkasod kidomborítva (miként a görnyedt testtartás ellentéte) és emeld meg az álladat is olyan 2,5 centivel a normális állapotához képest. Szinte ugyanazt a fajta pózt veszi fel a felsőtested, mint amikor el akarsz valamit érni egy magas polcról.

Nem akarod, hogy másokra rászorulóként tűnj fel. Tartózkodj attól, hogy a fejedet közelebb told, mikor nem értesz valamit, vagy hogy hátulról közelíts. Ha nem hallod őket, ahelyett, hogy előredőlnél (hintázásnak nevezik), egyszerűen csak húzódj az egész testeddel közelebb, bele a személyes terükbe és pozicionáld a szádat a fülük mellé. Oldalról közelíteni szinte olyan, mintha vállad felett beszélnél velük.

Ha csak egyszer a felsőtestüket feléd fordítják (más szavakkal a testük szembe néz veled) tedd te is ugyanezt, s aztán kezdj el beszélgetni, ahogy normál esetben szoktál. Amikor oda vagy fordulva valaki felé, de ő feléd nem, akkor te leszel a szociálisan alacsonyabb értékű. Azok az emberek, akik a hallgatást választották, tudat alatt nagyobb hatalommal rendelkeznek a beszélőhöz képest. Mutasd meg azt, hogy benned nincs meg az a sóvárgás, hogy beszélj a többiekhez. Akarsz beszélni, de nem vagy rászorulva. Csak gondolj rá így: valahányszor előredőlsz, az Isten büntetésből megöl egy aprócska kiscicát.

Amikor közelítesz, használd a hangodat helyesen

A kimért és nyugodt beszéd nagyon hatékony, ha valaki meggyőzéséről van szó, ez megmutatja, hogy rendben vagy magaddal, a környezeteddel, szocializálódsz, annak ellenére, hogy vonzódsz másokhoz.

A túl gyors beszéd, a dadogás, az ö-zés, de még egy kicsiny remegése is a hangnak, mind árulkodó jelek mások számára, hogy „valami zavar téged”, s ez a valami, nyilván nem a türkmenisztáni olajárakkal kapcsolatos. Ha a hangod élénk, az érdeklődést kelt, de ha folyamatosan magas fordulaton pörgeted a szavaidat, az emberek úgy vélik, hogy rászorulsz másokra. A rászoruló emberek gyorsan beszélnek, mivel úgy hiszik, ha az emberek jobban megismerik őket, akkor el fogják fogadni őket. Annak módja, hogy megismertessék magukat jobban az emberekkel, hogy beszélgetnek velük, s abban a pillanatban, amint úgy érzik, hogy egy interakció kicsúszik a kezükből, kényszert éreznek arra, hogy minden információjukat átadják, amilyen gyorsan csak lehet. Azt hiszik, ameddig kifröccsentik magukból az anyagot, amilyen gyorsan csak lehet, az rövid idő alatt rálátást ad majd az embereknek róluk, (oly rövid idő alatt, ami csökkenteni fogja az elutasításukat). Mindez még helyes is bizonyos értelemben.

Azonban hibás felvetés.

Úgy is kockáztatsz, ha azt teszed, amit én: olyan magas energiával ütsz rajta az embereken, hogy félnek hozzájárulni a beszélgetéshez, mivel félnek, hogy képtelenek lesznek azt fenntartani. Ugyancsak nem egy jó dolog túl gyorsan beszélni, mert az embereknek nem lesz esélye hozzászólni.

A lehető legnyugodtabban kell beszélned, mintha csak a helyi zöldségessel beszélgetnél, s egy zacskó narancsot kérnél. Nem vagy nyugtalan, mert lassan, kimérten és jó tempóban beszélsz, ahol a hangtónusod nem ingadozik az idegesség miatt.

Amikor közelítesz, szemek

Az erős szemkontaktus a harmadik alapfeltétel, nagyon kézenfekvő és gyakran elfeledett vonás. Időnként félrenézni rendben van, de sose nézz lefelé. Amint lenézel azt kommunikálod, hogy ideges vagy, vagy pedig szégyenkezel.

Ha nehéznek találod fenntartani a szemkontaktust, szegezd a tekinteted egy pontra az illető emberek homlokán. Nekik ez pontosan ugyanúgy tűnik, mintha a szemükbe néznél, neked pedig segít megnyugtatni az idegeidet.

Amikor közelítesz, az ellenőrzőlista (testbeszéd!)

• Dőlj hátra

• Beszélj összefüggő tempóban és hangszínnel

• Nézz mások szemébe

Az esetek 90%-ában sikert érsz majd el.

Ez csak néhány nagyon fontos szempont volt, ami hozzájárul a párkeresés sikeréhez! De igazán csak élőben, személyre szabottan lehet fejlődni: hogyan közelíts a boltban vagy a klubban. A következő 3 napos Intenzív Ismerkedési Tréning egyik legnagyobb előnye ez!

Itt jelentkezhetsz az Intenzív Ismerkedési Gyakorlati Tréningre, mielőtt betelnek a helyek!

Bevezető Tréning
2019.11.23.
Intenzív Tréning
2019.11.02.
Bevezető Tréning
2019.10.19.
Freiwill Ádám – Előadás és férfikör
2019.10.24.
Bevezető Tréning
2019.11.23.
Intenzív Tréning
2019.11.02.
Bevezető Tréning
2019.10.19.
Freiwill Ádám – Előadás és férfikör
2019.10.24.