Tudnivalók

Intenzív Gyakorlati Tréning előtt

A felélzetről jelentkezem:

Üdvözlünk az Intenzív Tréning Felkészítő Oldalán!

Ahhoz, hogy a legtöbbet hozd ki ebből a hétvégéből kérlek nézd végig a teljes weboldalt, hogy megtudd, még milyen teendőid vannak MOST a tréning előtt, hogy közelebb kerülj a célod megvalósításához.

NAGYON FONTOS!

MINDEN LÉPÉSEN MENJ VÉGIG ÉS EGYET SE HAGYJ KI!

Milyen feladataid vannak még a tréning kezdetéig?

  • Olvasd végig az egész oldalt, hogy mit kell hoznod, mivel és hogyan készülj, milyen ruhákban gyere, mi tilos és milyen felmérőt kell elvégezned még a tréning előtt!
  • Töltsd le és olvasd el most és mégegyszer a tréning hetében a “Hódítás Alapjai” ajándék e-könyvünket, hogy már alap tudással a fejedben érkezz. A könyv lassan olvasóknak is maximum 2 óra alatt kiolvasható és tele van olyan szemléletmóddal és módszerekkel, melyeket ha korábban ismertél és alkalmaztál volna, akkor ma teljesen más lenne az életed. Ehhez hasonlóakat és még jóval többet fogsz megtanulni és begyakorolni velünk a tréningen. A letöltés menete:
    • Kttints erre a linkre ««
    • Írd be a jelszót: gh73ncl92yne
    • Töltsd le a könyvet (de vigyázz rá, hogy ne kerüljön fel az internetre)
  • Szociális képesség teszt: csináld végig mától számítva legkésőbb 72 órán belül a 10 részes szociális gyakorlatok tesztünket. Ez nem tart tovább fél óránál, bárhol megcsinálhatod emberek között. (az eredmény fontos lesz a következő lépéshez)
  • Kérdőív: töltsd ki a rövid kérdőívet alul, hogy előre tudjuk: milyen céllal érkezel és hogy milyen szinten vagy + írd be a szociáls képesség teszt eredményt
  • Motivációs videó 1.: nézd végig kétszer a “Kedves Kemény Munka” videót (alul találod)
  • Motivációs videó 2.: Nézd végig kétszer a “Végtelen Hit” videót (alul találod)
  • Érkezz meg időben pénteken és élvezd azt a hétvégét, mely nagy valószínűséggel sok mindent meg fog változtatni az életedben (ezt a 10+ éves tapasztalatunkból mondjuk)

A tréning dátuma:

Az intenzív gyakorlati tréningek dátumait mindig telefonon vagy emailen egyeztetjük le a résztvevőkkel. Ha ez még nem történt volna meg, kérlek keress minket a jövőbeli időpontokkal kapcsolatban: csapat@pua.hu vagy +36.70.427.89.02 (sűrűbb időszakokban akár 1-2 hónapos várólista is elképzelhető!)

Találkozóink helyszínei:

Cím: 1023 Budapest Cserfa utca 2.

Bejutás: Az UniCredit bank után befordulva a Cserfa utcába a II.főlépcsőházon gyere be (fel kell jönni a lépcsőn), itt a kapukód: 85 kulcs 2580 majd a lifttel gyere fel az 5-dik emeletre, fordulj balra és a körfolyosón gyere az utolsó előtti, 50-es ajtóig és csengess.

Itt találkozol először péntek 16.30-kor a többiekkel majd a trénerekkel.

Sofitel Hotel előtt (esti találkozó helyszíne)

Cím: Budapest, Széchenyi István tér 2, 1051

A Lánchíd mellett található a hotel, Google Maps cím ««

Westend City Center (Pláza)

Cím: Budapest, Váci út 3, 1062

A Nyugati pályaudvarnál található a pláza, Google Maps cím ««

Mit hozz magaddal és milyen ruhában gyere?

  • BKV bérletet vagy 5-6 db BKV vonaljegyet a budapesti tömegközlekedéshezA “Hódítás alapjai” könyvben leírtak szerinti legjobb ruháidat (ha vidékről jössz fel) – ha pesti vagy akkor nyilván ezeket nem kell elhoznod:
    • az 5 legjobb inged/galléros pólód – ha ezek nincsenek akkor sima pólód
    • 2-3 nadrág (a kertész, munkás és melegítőnadrágot most kerüljük)
    • nyáron: szigorúan 5 db titokzoknit, télen: sötét 5 db színű zoknit (fehér sportzoknit is kerüld)
    • a 2 legjobb cipődet (teremcipőt vagy a túlzottan sportos cipőt kerüljük)
    • 5 boxer alsót
    • zakót (ha van)
    • pulóvert, télen: meleg felsőt
  • Minden tréning részhez friss ingben/pólóban és ha teheted teljesen más garnitúrában gyere. Kérjük, hogy mindig ápolt, jó illatú, kellemes szájszagú és üde legyél, azaz minden rész előtt: fürdés, fogmosás és tiszta ruházat a kívánt! (ebből lesz 5 db)
  • Rágót vagy tic-tac-ot (ez mindig legyen nálad a friss lehellet miatt)
  • Füldugót (ha nehezen alszol el idegen helyen)
  • Parfümöt
  • Esőkabátot vagy esernyőt (ha jönne egy vihar)
  • Tisztálkodási szereket (parfümöt is ha van!)
  • Törölközőt
  • Napi min. 5.000 Ft költőpénzt ételre, italra (kávézókban, bárokban), tömegközlekedésre + belépőre (de próbálunk ingyenes helyekre menni általában)
  • Nyáron
    • Naptejet
    • Napszemüveget

A tréning menete:

KÉRJÜK NE KÉSS EGYIK ALKALOMRÓL SE ÉS ÉRKEZZ MINDIG 15 PERCCEL A KEZDÉS ELŐTT! HA NEM TUDUNK IDŐBEN KEZDENI, AKKOR MÁSOK IDEJÉT IS RABOLOD! KÖSZÖNJÜK!

Péntek

Irodában: 16.45-20.30 (érkezés 16.30-ig) / Sofitel Hotel előtt: 22.30 (érkezés 22.15-ig) – 01.00

Szombat

Irodában: 13.00-18.30 (érkezés 12.45-ig) / Sofitel Hotel előtt: 22.00 (érkezés 21.45-ig) – 01.00

Vasárnap

Westend City Centerben (legalul középen az McDonald’s és OFCShoes között) 

11.30 (érkezés 11.15-ig) – 14.30

Egyéb fontos tudnivalók

Ki lesz a trénered?

Trénered nevét és telefonszámát emailben fogjuk Neked megküldeni a tréning előtt legkésőbb 1 héttel.

Hogyan készülj a tréningre az előtte lévő heteken, héten?

  • Lehetőleg feküdj le minden nap aludni 23.00-ig, mert ez a hétvége fárasztó és intenzív lesz, így a legjobb ha maximálisan kipihenten érkezel
  • Ne nézz TV-t és ne játsz számítógépes vagy okostelefonos játékokkal, hogy a szociális képességeid előtérbe 
  • kerülhessenek és fejlődésnek indulhassanak a tréningen a legnagyobb lendülettel
  • Próbálj meg minél több zöldséget és gyümölcsöt enni, hogy a tested is feltöltődjön
  • Kerüld a cukros üdítőket, a nagyon cukros édességet, chipset és más “junk food”-ot
  • A munkádat minimalizáld és a szabadidődet inkább sportolással, olvasással (ajándék könyvünk) és azzal töltsd, hogy a céljaidon és jövődön gondolkozol

Szállásra van szükséged?

Összeválogattunk neked 3 kategóriában belvárosi szállásokat egy online tájékoztatóba, innen tudod letölteni. (jobb klikk – mentés másként)

Mire figyelj a tréning ideje alatt?

  • Lehetőleg kerüld a munkát, az emaileket és telefonon is csak azzal beszélj, akivel nagyon fontos. Kerüld el azt, hogy kizökkenj az új szemléletmódból és közegből ezen a hétvégén, mert ez rengeteg fog dobni a fejlődéseden.
  • Ne nézz TV-t és ne játsz számítógépes vagy okostelefonos játékokkal egyáltalán, kerüld a mostani hétvégén az “elektronikus szórakozást”.
  • Próbálj meg minél több zöldséget és gyümölcsöt enni, hogy a tested folyamatosan elláson elég energiával
  • Kerüld a cukros üdítőket, a nagyon cukros édességet, chipset és más “junk food”-ot
  • Kerüld a nehéz ételeket (hús + sültkrumpli), inkább fogyassz több salátát, zöldséget, végső esetben rizst köretnek
  • Próbálj minden reggel és este is 10-10 percet nyugalomban, csendben csukott szemmel eltölteni
  • Minden nap este elalvás előtt (péntek, szombat, vasárnap) visszafelé tekerd vissza a fejedben az aznapi eseményeket, hogy mi is történt veled aznap. Meglátod majd, hogy mennyire fordulatos és sűrű lesz ez a 3 nap és hogy idő kell majd, hogy feldolgozd és magadba építsd.

Mi TILOS a tréningen?

Minden résztvevőnek tilos az alkohol fogyasztása az oktatás előtt és alatt is. Egyéb időben sem javasolt, hiszen az önbizalmadat ne az alkoholból nyerd, hanem önmagadból. Később, ha már profi szinten fogsz tudni ismerkedni, akkor a bulikban korlátozott mértékben ihatsz alkoholt, de teljesen lerészegedni ekkor sem javasolt a nők megismerése szempontjából.

 

Miért jár büntetés?

Soha ne lássunk meg szandál/papucs és zokni kombóban, mert ez a garantált módja annak, hogy elijeszd magadtól és társaidtól is a lányokat.

Ha végigolvastad az ajándék “Hódítás alapjai” könyvünket (felül), akkor ezt már tudnod kell!

Közbejött valami? Nem jó a dátum? (Módosítási lehetőségek)

Kérlek figyelmesen olvasd végig a módosítási szabályokat. A befizetett összegeket nem áll módunkban visszafizetni, viszont az adott határidőn belül, módosításra még van lehetőséged:

Ha a tréning előtt 0-7 napon belül módosítanád a dátumot, akkor az sajnos túl késő, mert nem tudsz jönni más tréningre és a pénz sem jár vissza. Ennek az az egyszerű oka, hogy a helyed és az oktatód is hetekkel előre le van foglalva, így már más arra a helyre nem tud jönni.
Ha a tréning napjának kezdete előtt 7-21 napon belül módosítanál a tréningen, akkor levásárolhatod E-DVD-re a PuaWebshop-ban vagy a PuaEgyetemre.
Ha 21 vagy több nappal a tréning előtt módosítanál, akkor jöhetsz egy másikra, mely dátumát velünk tudod megbeszélni telefonon vagy emailen.

Felmérő teszt

Ha nem jelenne meg valamiért itt alul az űrlap, akkor próbáld Chrome böngészőben – ha úgy sem, akkor pedig ezen a linken töltsd ki kérlek.

A sikeres tréninghez az aktív részvételedre lesz szükség...

...azaz: hogy beleadj apait-anyait. Ráhangolódásként kérlek nézd meg az alábbi "Kedves Kemény Munka" videót most és a tréning előtti napon is mégegyszer!

Több van benned, mint gondolnád és ez a 3 nap alatt remekül ki fog derülni, ha követed az útmutatásainkat és szembenézel a félelmeiddel. Nézd meg most és a tréning előtti napon az ezt bemutató "Végtelen Hit" videót:

Köszönjük a jelentkezésed!

Találkozunk a telefonon/emailben megbeszélt időpontban a fent megadott helyszínen!

A tréning nagy fun lesz! 🙂

Van kérdésed?

Írj nekünk: info@pua.hu vagy hívj: +36.70.4278902