Közeledési félelem

Ahhoz, hogy teljesen leküzdd a közeledési félelmet, ahelyett, hogy letagadd, vagy, hogy egy kevés megbújjon a fejedben, apró lépésekben kell haladnod. A legtöbb csábítási tanács azt mondja, hogy menj oda egyenesen és szólíts meg egy vonzó nőt egy szokásos „Helló Mex vagyok”-féle szöveggel, vagy valami konzerv véleménykérő kérdésebb: „Ki a könnyűvérűbb, Britney vagy Christina?”

Ez segít enyhíteni az elutasítástól való félelmedet és a közeledési szorongást, ha már pár százszor csináltad, bár a srácok 90%-a sosem jut el erre a szintre, mivel képtelenek hat vagy hét elutasításnál többet kezelni.

Közeledési félelem, gyakorlat a leküzdésére

A 3 napos intenzív ismerkedési tréning, ami segít túltenni magadat a közeledéstől való félelmen, minden résztvevő min. húszszor közelít meg embereket két órán belül, minden nap. Szokásos dolgokat csináltunk, megkérdeztük az időt, útbaigazítást kértünk, még akár kávézásra is invitáltunk.

Habár ez egy kicsiny része a pua tréningnek, bőven megtérül, nem csupán azért, mert elégedett lettél önmagaddal, mivel kiléptél a megközelítéstől való félelem köréből, hanem megtanultad, hogyan legyél jártas a társalgásban (minderre a kongruens jelzővel is utalnak). Miután megkérdezed a legvonzóbb nőt, újra és újra ugyanarra a dologra eszmélhetsz rá, hogy a reakcióik tisztán az előadásmódodon alapulnak, s kevésbé azon, amit mondasz.

Arra ösztönözlek téged, hogy mozdulj, ki és gyakorold ezt a kis feladatot egy barát társaságában, s incselkedj az arcjátékoddal, a szemkontaktussal s a testbeszéddel. Számodra néhány gyors tipp:

  • Mosolyogj, de ne túl sokat, képzeld el, hogy a legjobb barátod épp most nyerte meg a lottót, s hogy milyen megnyilvánulásaid lennének: ez az a mosoly, amit akarsz.
  • Kissé ráncold a homlokodat (nézz meg bármilyen Pierce Brosnan, vagy George Clooney mozit, hogy elképzelésed legyen róla).
  • Összefüggő tónussal beszélj, ne hadard el a szavakat, légy nyugis.
  • A kezeid legyenek szabadon, hogy gesztikulálhass és tartsd távol minden olyan dologtól, amivel idegesen babrálhatnának.
  • Testhelyzet: a vállak ne essenek előre, mellkas kidomborít és a legfontosabb, az állad olyan másfél centit legyen följebb, mint általában, így szinte le tudsz nézni rá.

Ha a gesztikulálás nehezen megy, próbáld meg futólag zsebre tenni a kezeidet. Ez arra késztet, hogy többet használd a mimikádat. A legfontosabb, hogy mindez az „engem aztán nem izgat” tekintethez vezet, amit imádok. Arról viszont győződj meg, hogy ne ess össze; még mindig szükséged van a nyitott vállra és a hátradőlt testhelyzetre. Még a hüvelykujjaidat is beakaszthatod a zsebeidbe, szóval a hüvelykujjad a zsebedben van, a többi ujjad meg azon kívül.

Fontos, hogy ezt ne akkor csináld, mikor idegesnek és feszültnek érzed magadat, mert a kezeid a zsebben ezt is jelenthetik.

Ha elérkezett a pillanat, hogy kezedbe vedd a saját életedet és ne fotelból elmélkedj, hogyan kellene leküzdeni a közeledési félelmet, hanem oktatókkal a hátad mögött eredményesen akarsz fejlődni, akkor erre a következő 3 napos Intenzív Ismerkedési Tréningen lesz rá alkalmad! Részletek »itt«!

Intenzív Gyakorlati Tréning
2020.07.04.
Bevezető Tréning
2020.07.05.
Intenzív Gyakorlati Tréning
2020.07.04.
Bevezető Tréning
2020.07.05.